24 octubre 2016

Visitando los viveros de Milio

La pasada semana y en compañía del mi amigu Milio el de Villaescusa, tuvi ocasión  de visitar dos de los sus viveros de pumares, uno en Sales y otru en La Riera.

En Sales nuna finca totalmente llana, tien Milio un gran viveru de pumares, nel tien mas de 10.000 pumares, la próxima primavera estos pumares van ser ensertaos de les distintes variedaes  de sidra o de mesa y un añu dempués van tar listos pa ser tresplantaos a les pumaraes.

En El Taquín (La Riera) visitamos otru viveru, esti ye mas  pequeñu qu'el de Sales pero, no obstante nel, hai dellos miles de pumares, como tovia teníamos un pocu de tiempu visitamos tamien una gran plantación de pumares cerca de Lue, cultivaos pol sistema de eje vertical.


Nel siguiente video y fotografíes podemos ver una panorámica de too esto, hai que pinchar sobre les fotografíes pa veles ampliaes y en toa la su belleza.

Vivero de Sales
Vivero de Sales
Vivero de Sales
Vivero de Sales
Vivero de La Riera
Vivero de La Riera
Vivero de La Riera

Vivero de La Riera







2 comentarios:

SUSI dijo...

Hola!! Me encantó el reportaje de los viveros de Milio,bueno,tengo que decir,q tengo en Villaescusa mis raiz materna(mi bisabuelo,era Bartolo) por esa razón,todo lo que se refiere a ese lugar,lo celebro y lo vivi con mucha intensidad.Bueno, pués además, soy amiga de Emilio y de Elena ,a quien conozco desde hace muchos años.Nos conocimos en la fiesta del Carmen(Sta.Eugenia)por eso,quiero felicitar a ese matrimonio trabajador y ejemplar,con todo mi cariño. Un saludo de gratitud para "picafuelle"al que sigo desde hace tiempo.Gracías.Ana María.

Adolfo Iglesias Bada dijo...

Me alegro de que te gustara la publicación "Visitando los viveros de Milio", como seguramente sabes yo naci en Villaescusa, aunque vivo en Oviedo, cono es natural tambien conozco desde siempre a Emilio y Elena y te dire que me acuerdo algo de tu bisabuelo Bartolo, siendo yo muy pequeño recuerdo ver a Bartolo sentado a la puerta de su casa y que me contaba cuentos. Un saludo